Monday, February 21, 2011

F.R.I.E.N.D.S.H.I.P..means a lot to me..(part 2)


tadaa!!wawawa...no tyme...no life..
aku bz ngan tanggungjawab aku as a student (padahal je tu..)
actually,hari tu sepatutnya,dah tader topik ni lagi..tp..story aku tu..agak tergantung...
yelar..ta kan tulis blog semate2 nak ckp "friendship means a lot to me"...tu bkn skema dah..tahap gaban mangai ader arr..hahaha..

btw,aku continue ok..ehem2..testing..testing..dengan bahase yang rojak abis...

well, aku tak pernah nak bezakan kwn2 aku..aku tak suke utk mnbezakan dyeowg actualy..sume kawan aku sama ajew..but..mybe ader yg half daripada dyeowg..special lebih sikit..kalu ikut standart..sbb aku pernah lalui kesusahan,suka,duke..ala2 brendam air mata..sedih au..hahaha
contoh yg tak brapa contoh bub..mmg dye pon..antara mybest friend..ngee..

ATHIRAH MOHD FATIMI a.k.a TREX..
aku kenal dye ni..since form 1...tyme tu.aku skelas larr..aku mmg taley lupe gila bila ingat cne aku knl dye..mmg smpai skrang aku bantai gelak dpn dye kalu kteowg msok mode "mengimbau knangan"..

          "hye,emm..nme sape?" (tngok si tyrah yg nga mnyandar kat papan knyataan kelas belakang)          (dgn "sore" yg gila bab* perlahan..)
          "athirah"..
          "hah???"
          "athirah" (gaban slow...taley jadi neyh..)
          "hah????"
          "athirah.." (tahap ayu lg lembut..)
(kesabaran aku tergugat..tp,mental aku kuat lg..aku mgalah dlm dendam)
          "ouh.." ( aku membelakangi dye..aku nmpak mmbe dpn aku...aku pg kat dye...mmg aku tak mmpu nak tahan dah..)
          "weyh..sape nme budak blakang aku ni??"
          "bkn ko dah tanye kew??"
          "tak dengar.."
           "athirah larr.." (sengih je mmbe aku tu..)
          "ouh...ok" (sengih sekaki..)

tu ler dye detik2 pngenalan aku dgn tyrah a.k.a trex..hahaha...yg aku sngt tak bole blahh..
dye tader lar lembut sngat..(hehe..jgn mare..)
now,dye kekal jadi kwn aku..coz' sengal2 kiteowg pon...byk menda yg aku dah lalui dgn dye...
nak contoh gak??mmg tadika arr..hahaha
kire byk arr kenangan..aish..byk arr...emm..aku pnh ponteng skola then,g uma dye bub nak tlong umi (mak dye) masak..hehehe..
aku pnh xcident moto dgn dye..tyme tu baru bpe ari dye dpat lesen P..parut yg ader kt kaki aku ni larr yg plg aku syg..hahaha..then..yg taley lupe...1st tyme dye mnanges sbb aku..mmg gila syg doe..hahaha..
tp...dlm ase trharu pon..act,dye sngat haru..hahah..coz' dye ade "blurr disoder" lbey kurang cam aku larr..
tp dye lg superb sikit..kahkah..mmg kalu dtg pnyakit tu..dye blurr tahap gaban..haru gak larr aku nak phm kan dye..hahaha..btw,tu kan tugas membe..saling phmkn..sokong..advice...aku try jd the best kt mata dye as a friend...hehehe..



p/s: ehem2..naty..aku buat part 3 pulak...huhu..love all my fwen!!

No comments:

Post a Comment