Sunday, January 27, 2013

SAYANG KAWAN TAK KEMANA, NASIB SAYA ! HAHA

Dah apekehal buat tajuk sadis macam tu kan.. beb! jiwa etngah sedih ni kot...dalam hakikat sebenarlah..
padahal dekat facebook bukan main ceria lagi buat status.. tp c'mon lah nak tnjuk perasaan sebenar kan..walaupun, tipu lah tak tunjuk langsung..oke oke.. my wrong! haha. 
Alkisah.. aku ade kelompok yang boleh aku kelaskan antara kawan kawan baik.. why not? sayang jiwa raga tu..walau ape pon aku pertahankan..cume, bila 1 masa sampai.. tibe tiba aku hilang semua..oke oke.. tak lah semua.. tp yang hilang tu antara yang paling paling paling rapat dgn aku.. cuba cakap apa reaksi yang aku kena tunjuk bila jadi mcm ni? then aku cube bfikir secara rasional.. apakah salah aku dalam hal yang jadi ni??  berkali kali aku tanya diri sendiri ni.. sampai mata pon bengkak bengkak.. dasyat tak pertanyaan aku tuu? hahaha..
then, bila jadi mcm ni.. lama lama aku jadi penat nak berharap..sape tak harap yang terbaik dalam setiap hubungan kan walaupun just sebagai kawan.. aku pun.. cume, bila tibe 1 masa aku dah give up nak berharap..oke..done! erase semuanya.. hahaha.. 1 kelebihan aku.. buat orang mcm tak wujud..seriously, ade yang tak percaya dgn kebolehan aku tu.. contoh lah aku kata.. aku klua dgn si polan ni.. sedangkan aku tngah tak baik dgn dia.. so, macam mane bole keluar dgn dia?? rahsianya.. aku make sure kan antara aku dgn dia..msti ade sorang lg kawan, then, senang citer.. buat do no je lahh..tak lah susah mane.. yg paling penting jgn pndang mata dia.. sebab sure hati kita akan sakit.. tak nak sakit kan?? jgn pndang.. hahaha..
bila mana kita semakin dewasa ni.. trust me.. dah takde masa nak pkir benda benda remeh  mcm ni.. yang berlalu..ignore.. hidup kita kat depan.yg belakang tu,kenangan, just kutip mane yang berharga,yang meaningful, jadikan sumber inspirasi kita..hilang seorang, tak semestinya hilang semua..enough is enough..

p/s: pengajaran and advice untuk diri sendiri. :)

No comments:

Post a Comment