Tuesday, April 26, 2011

B.I.L.A A.T.Y A.S.E K.O.S.O.N.G DAA...

Salam hait2!!
da lme ta bkak blog...mmg mandat bz...mncarik ilham..mnyelesaikn menda yg kusut...
hailaa...gila btol....kali ni...byk story meyh...

1st, isi uma aku yg 5..da jd 4..part ni..btol2 da tader aty pon...lau dye na balek pon..da tader aty..pndang sipi je kowt..bub aku blaja something bila knl dye..."jgn mngharap or bg harapn kalu menda tu ta pasti akn kekal.." waa..gaya cm ayat chenta jew...tp,dlm prsahabatan pon...bole ape...gpon kwn yg ader skunk pon da ckup wat aku sengih sumbing...ta harap pape dah..sungguh!! haha..



2nd, aku da ilang sowang ag kawan..yup!! ilang...kirenye due larr...yg sowang tu da tader aty na trime..yg ni pulak...jiwa kontang abis na accept...hee...ye arr..kire mandat gila arr carik dye smpai dpn uma..last2 ley dye wat drama spektra g hempas pintu dpn aku...aku nak jmpe dye..bkn nak maen dramatik2 nan dye...duu..ta phm btol...tp,dpt gak larr aku jmpe dye...even aku ase nak blasah dye...seriously aku nak!! tp sisa2 iman tu ade lg arr...then pikir...aku byk budi...istilah kwn tu pon kuat lg...aku slow down kan sgale yg ader...sabar..sabar....tp bapak punye sabar..dkt half hour ngadap muka dye..abis air liur aku bcakap..haram jadah sore dye ta kua...mmg beriman btol aku nak sabar tu...aku pkir 1 je..kalu menda nidpt solve..sumpah aku lega...tp conclusion yg aku dpt the last..."ta yah harap pape larr..dye mmg tipu aku seumur idup..so,see u in hell je arr.." haha



3rd, lebar..lebar...pnjang mnaip...hehe...trex da slamat kua matrik....bla..bla..tiz week npknye aku mkn nasik uma dye je arr..dkt bpe bulan ta jmpa dye..mmg bchenta larr..nak release tnsion pon payah...ummm...sempat aku saketkn aty dye nan koleksi hlovate aku...ciap nan karya bru kowt.."contengan jalanan" haha



sume aku ader!!hehe



ni yg the latest..otw khatam..


p/s: kalau bersama waktu susah senang dan makan berkongsi pinggan,tu baru namanya kawan spanjang zaman..trimas kawan!!

No comments:

Post a Comment