Monday, April 11, 2011

K.A.W.A.N Y.A.N.G T.E.R.L.U.K.A..


dye lari...
mybe cbe na tnteramkn aty dye...
aku memahami...just..
amat risau..aku sdaya upaya cari dye..aku tamo dye prgi cmtu aje..aku bole lpskn dye..aku bole anta dye prgi..bub dye kawan aku..aku rela ikut dye..aku rela susah dgn dye..bub dye kwn aku..aku tau..dye kecewa..kecewa dgn "kawan yang amat pedih" tu..aku tau dye kcewa dgn cinta dye..aku phm dye trase dgn sekelilingnya..aku tau dye tamo sume ni jd..namun,aku tak betah..bila dye lari...dye wat aku risau..dye gak wat kawan2 yg amek berat n sayangkn dye risau..
dye mybe prlukan ruang..
aku sentiasa mnyokong dye..moga2 dye tau..aku sangat mnghargai dye..
aku ta pernah bandingkn kawan2 aku..msing2 ader klebihan..aku sngat mnghargainya..
aku hidup atas dasar kawan..
aku brdiri atas nama kawan..moga2 mereka phm...
aku kawan utk susah dan senang..aku sanggup mnanges,asal dyeowg bhagia...
baek tak aku??huhu..but, honestly...i love all my friend..


p/s: kalu berkawan..kita kne ikhlas...bub tu utk kbahagiaan kita gak..

No comments:

Post a Comment