Monday, April 11, 2011

K.A.W.A.N Y.A.N.G A.M.A.T P.E.D.I.H


 ase terluka...
ase tercabar..
ase pdeyh..
ase nak mnjerit...
nape dtuduh "langsung tak memahami", sdangkn yg jd adalah sbaleknye??
dsbabkn terlalu memahami larr..ko jd cmni...ko brubah..bkn kteowg...
sia2..menyesal...ptot kew aku ase cmtu nan plakuan dye??
syg kteowg pd dye...dpndang cm smpah...
lelaki yg bnme kwn..dkata kn sangat phm dye..tp,kteowg kwn yg bole dianggap adik bradik..kongsi suke duke..dktekn "langsung ta phm dye yg sngat lurus dan baek aty"...terngiang ngiang kt tlinga ngan sikap yg dye tnjuk kt kteowg...
treluka sngt2...jaat sngat kew kteowg bila pkir pasal dri ko??buruk sangat kew sikap kteowg bile amek berat pasal ko??
ko yg tak mnghargai kteowg...ko just pkir prasaan ko..sdangkn kteowg always pkir hal ko..masalah ko...smpai 1 tahap..aku ase dri aku mcm smpah..sbb aku dkate kn lngsung ta memahami ko...
seriously...
aku dah mula ta phm ko...



moga ko bhagia dgn sikap ko..aku redha...

p/s: aku sntiasa mnghargai owg2 disisi aku...even..aku ta dhargai..

4 comments: